بک آپ گیری قدرتمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 19 / 1 / 1392
بازدید : 772
نویسنده : Hossein

 یک پکیج نرم افزار کامل می باشد که نه تنها امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود را برای شما فراهم نمی کند، بلکه سیستم شما را در برابر انواع تهدیدها مانند ویروس ها، نصب غیر قابل توقف نرم افزار و خطاهای هارد محافظت می کند. کامپیوتر شما قابلیت ذخیره تمامی اطلاعات از فعالیت های شما و چیزهای مهمی مانند عکس ها و ویدئوهای خانوادگی و … را دارد و شما نیز همیشه باید از آن ها محافظت کنید. این نرم افزار با داشتن قابلیت کپی فوق کامل از فایل ها این امنیت را برای شما فراهم میکند و خیالتان را از پاک شدن فایل های ضروری خود راحت می کند. اگر زمانی اتفاقی ناگواری برای فایل ها شخصی و یا فایل های اصلی ویندوزتان رخ دهد، شما می توانید با استفاده از فایل بک آپی که قبلا ساخته اید دوباره فایل های خود را بدست آورید. این نرم افزار در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوزهای اورجینال و رایت آن بر روی CD کاربرد بسیار زیادی دارد.

 

 

 

خلق یک بکاپ کامل از سیستم شما و بازگرداندن اطلاعات در هنگام ایجاد مشکلات برای سیستم در چند دقیقه یا بکاپ گیری و بازگرداندن فایلهای مهم شما حتی سریعتر از این زمان تنها با Acronis True Image Home امکان پذیر است. Acronis True Image Home برای شما حداکثر انعطاف پذیری را به ارمغان میآورد تا مطمئن شوید از اطلاعات شما به قدر کافی حفاظت میگردد و این توانایی را دارید که در هنگام وقوع حوادث پیش بینی نشده مانند ویروسی شدن سیستم و دیگر فایل های مخرب و خراب شدن هارد دیسک به راحتی توانایی بازگرداندن اطلاعات بکاپ گیری شده را دارا هستید.

 

password بک آپ گیری قدرتمند با Acronis True Image Home 2013 v16.6514 رمز فایل: www.downloadha.com

download بک آپ گیری قدرتمند با Acronis True Image Home 2013 v16.6514 لینک دانلود – 258.94 مگابایت | لینک کمکی

 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: Acronis True Image Home 2013 v16 , 6514 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








لطفا برای بهتر شدن وب نظر دهید. id insta: mr-h.s

نظرتون درباره ی این وب چیه؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان downloadha و آدرس wbs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com